Haykır
BARIS : Ömrümu tutsak almış sevdan. Ne yana dönsem bir sürgünsu, düşüncemde. Yakılan bir kentin külleri katar, büyüyor yüregimdeki acın. Uzun bir bakış oluyorsun, göz yaşımda. Söylenmemiş sözlerin kanayan, yanısın sen dilimde dolaşan, pişmanlıkların hüznüsün. Vedası olmayan bir gidişin, yılgınıyım artık geceyi , sabaha yazamadıgım yanlızı...     | Admin : www.OkeyMeyRo.Com www.Okey21.Com www.KonYaOkeY.Com Sitelerimiz acilmistir bedava okey oyniya bilirsiniz     | cigdem : Ne KötüdüR insaniN akLiyLa yüReGi arasiNda caresiZ kaLmasi.Ne KötüdüR oNa aN kadaR yakiN BiR asiR kaDaR uzaK oLmaK!!!     | cigdem : aci veriyorsa gecmis, gecmemis demekdir....     | cigdem : Kücük hesaplarin insani olmadigim bu dünyada,yaptigim tüm iyiliklerin hesabinibüyük büyük ödedim...Basimin gözümün sadakasi olsun....     | BARIS : OYLE SENDEN COK UZAKLARDA DEGILIM, GORMESINI BILEN GOZLERIN BAKISINDAYIM. BELKI SANA SENDEN DAHA YAKIN BIR YERDE, CARPAN KALBININ HER ATISINDAYIM...OMRUM     | hüsniye : hüsniye dinliyorum selamlar     | BARIS : geceleri uzaklara cıglık olur sesim,denizden cıkan yosun kokusundan keskin sana olan özlemim, bu gece senin icin kapanacak gözlerim iyi geceler herseyim. Omrum     | BARIS : Her umutlanip gülmek istedigimde yüzümden tebessümleri koparip aynalara küstürdügün için her defasinda yikilan umutlarimin enkazinin altinda beni bir basima biraktigin için dileklerimi yükledigim yildizlari bir bir söküp alip beni karanliga bogdugun için delicesine yasamak isterken ÖLÜME kucak açtirdigin için hangi vakit yüregim bir serçenin kanatlari misali çirpinsa kanatlarimi kirip özgürlügümü aldigin için...     | BARIS : Sitemiz Acilmistir 2016 herkese huzur ve mutluluk getirme dilegiyle...     | atalay67 : site neden açılmıyor     | esila : slm barış abi nasılsın ama olmuyo böle yaa ne zaman açıcaksın kanalı özledimmmmmmmm     | beyaz : beyazlı gunleri özledim     | KeepeR : kapıyı açabilirseniz bende gelirim yanınıza     | sima : Abim seni cok ozledim bayramini ictenlikle kutliyorum😞     | gizemli : slm arkadaşlar açılsın kanal bitsin hasret umarım iyisinizdir a.eolun     | gizemli : slm ahalii barış geldilermi sana gene geliyom giramiyom uyuzz herkese slmmm a.eolun     | aysima : Selam.ksnala.giremiyorum.neden     | sima : Bariss abim nerdesin can abim     | azramm : slm arkadaslar nıye kanala gıremıyoruz..     | Nubus : Lutfen bizi cok bekletme     | esila : barış abiiii kanalı acarmısın yeter bukadar özlem     | esila : barış abeeeeee neslisahhhhhhhhh nerdesinizzzzzzzzzzzz kanalı açınn sizi çok özledimyaaa kaç zaandır deniyom yok yok yok kapı duvar ya ne olur bizleri bekletmeyin yorulma barış abeee kanalı aç lütfen     | esila : slm barış abeee sabah horozun ben nerdesin abiyaa geliyom kanal kapalı nesli sen çok özledim sizi yaa aç şu kanalı     | Sima : abi senı dışardan dınlıyoz nerdesın sen neden kanal kapalı abiii     | tatlıc_umut002 : slm arkadaşlar nasılsınız? kanalda problemmi var giremiyorum_ yardimcı olursanız sevinirim     | sen ve ben : semi sewmek "yeminim" olsun seni "üzmek" son nefesim olsun seni "birakmak" ölümum" olsun     | ramazan kardaş : adana/kozan siz dinliyorum siz de sadece bir şey isteyecekyim GÖKHAN ÖZEN BUDALA MÜZİK İSTİYORUM TŞK EDERİM ŞİMDİ DE BU ARADA ADİN DA RAMAZAN KAYA     | alina : slm neslisah kanala giremiyom sorun var galiba neyse kendine iyi bak neslisah     | Sima : abe kanala gıremıyorum neden kapattın anlamış deilimmm:( saygılar     | sivasli : kanala neden giremiyorum     | sen ve ben : kanaliniz cokmu ozel girilmiyor     | serbeyyy : kanall sorunluu girilmiyorr bilginizeee     | Mavi : kanala girilmiyor giriste sıkıntı var mirc şifresi verin     | BARIS : Herkes kendine Yakisani Yapar...     | BARIS : Sorun ve gorusleriniz icin Admin@sevdamyeri.com email ata bilirsiniz....     | sen-ben : istek panelinden isteklere bakilmiyormu???     | NisaNur : site acılmıstı neden kapalı şimdi yine yoksa benmi giremiyorum     | yok : kanal kapalımı     | iDiL : slm bariş sitenize neden girilmiyor merak ettim bayadır deniyorum giremiyorum sorunmu var aceba neyse iyi yayınlar     |
Çayda büyük tehlike
ÇAYKUR Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, tüketicileri uyararak çok kötü ve sağlığa zararlı kaçak çayların kendi markalarının taklidi olarak piyasaya sürüldüğünü söyledi.Dünyada üzerine kar düşen tek çayın Türkiye’de yetiştiğini ..devamı
ÖSYM'den ek yerleştirme
ÖSYM, 2012-ÖSYS sonuçlarına göre ek yerleştirme yapılacağını bildirdi. Adaylar, ek yerleştirme tercihlerini 27 Eylül-1 Ekim 2012 tarihleri arasında yapacak.ÖSYM, merkezi yerleştirmede boş kalan, yerleştirilen adayların kayıt yaptı..devamı
Yeni sınav sistemi 2014’te
Milli Eğitim Bakanı Dinçer, öğretmen atamaları ile üniversiteye girişte uygulanacak yeni sınav sistemine ilişkin açıklamalarda bulundu.Milli Eğitim Bakanı Dinçer,  "4+4+4 sisteminin başarıyla uygulamaya konulduğunu ve iş..devamı
5 yeni film gösterimde
Bu hafta biri yerli yapım 5 yeni film vizyona girecek.Yönetmenliğini ve senaristliğini Yeşim Ustaoğlu'nun yaptığı haftanın yerli yapımı ''Araf''ın yapımcılığını Serkan Çakarer üstlendi.Özcan Deniz, Nihal Yalçın, Neslihan Atagül, Y..devamı
Samanyolu'ndan bir yıldız kaydı
''Samanyolu'' şarkısıyla tanınan şarkıcı Berkant Akgürgen (74), İstanbul'da tedavi gördüğü hastanede vefat etti.Ağustos ayından bu yana Şişli'deki Özel Memorial Hastanesi'nde tedavi gören Berkant'ın, akciğer tümöründeki ilerleme n..devamı
Eğitim uçağı bahçeye düştü
Ankara'da eğitim uçuşu sırasında enerji nakil hattına takılan uçak bir evin bahçesine düştü. Kazada 1 kişi öldü, 1 kişi de yaralandı. Çubuk ilçesi Esenboğa Mahallesi'ndeki bir evin bahçesine eğitim uçağı düştü.Alınan bilgiye göre,..devamı
Kılıçdaroğlu Wikileaks ile vurdu
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Wikileaks belgelerinde yer alan bir iddiayı gündeme getirerek, “Kendi ülkesinin çıkarlarını değil, başka ülkelerin çıkarlarını koruyan bir Başbakan bu ülkenin, Türkiye Cumhuriyeti'nin Ba..devamı
CHP liderine 100 bin TL'lik dava
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun dün partisinin bir etkinliğinde yaptığı ve ”Kendi ülkesini, kendi ülkesinin çıkarlarını koruyamayan adama hain denir” ifadesini de kullandığ..devamı
Milletvekillerine ücretsiz SMS
Milletvekillerinin, odalarındaki sabit hatlar ile cep telefonu faturalarının yanı sıra bundan sonra gönderdikleri SMS'ler de ücretsiz olacak.TBMM Telefon Yönetmeliği'ne göre, her milletvekilinin çalışma odalarında kullandığı sabit..devamı
CHP gensoru verdi
CHP, Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu hakkında, "tehlikeli ve maceracı bir dış politika yürüttüğü, bunu yaparken bir çok gerçeği yasama organından ve halktan gizlediği" iddiasıyla gensoru önergesi verdi.CHP'nin, TBMM Baş..devamı
Erdoğan için soruşturma isteği!
CHP, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan hakkında ''yargıya emir ve talimat vererek suç işlediği'' iddiasıyla Meclis Soruşturması açılmasını istedi.CHP'nin TBMM Başkanlığı'na sunduğu soruşturma önergesinin gerekçesinde, BDP'li 9 milletv..devamı
Gül'den 'tutuklu vekil çıkışı
Cumhurbaşkanı Gül 'Milletvekili sıfatını taşımaya hak kazanmış herkes, haklarında kesin yargı kararları ortaya çıkana kadar yasama faaliyetine katılmalı' dedi.Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, TBMM Genel Kurulu'na gelişinde milletvekill..devamı
Davet etmek zorunda değilim
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Meclis'te gazetecilerin AK Parti Kongresi’nde bazı basın kuruluşlarına akreditasyon yapılmamasına yönelik eleştirileri hatırlatmaları üzerine, bu basın kuruluşlarının kendilerine sürekli hakare..devamı
Sofralık zeytin piyasaya çıktı
Kilis'te, yeni mahsul sofralık siyah ve yeşil zeytin piyasaya çıktı.Türkiye'de, önemli bir zeytin üretimine sahip olan Kilis'te, yeni mahsul sofralık siyah ve yeşil zeytin sabah pazarında kilosu 2 TL 50 kuruştan satılmaya başlandı..devamı
GS evinde çok rahat
Galatasaray, kendi sahasında konuk ettiği Akhisar Belediyespor'u üç golle geçti.Galatasaray, Türk Telekom Arena’da Akhisar Belediyespor engelini rahat aştı. Sarı kırmızılılar rakibini 3-0 mağlup ederken, Burak Yılmaz kaydett..devamı
GS evinde çok rahat
Galatasaray, kendi sahasında konuk ettiği Akhisar Belediyespor'u üç golle geçti.Galatasaray, Türk Telekom Arena’da Akhisar Belediyespor engelini rahat aştı. Sarı kırmızılılar rakibini 3-0 mağlup ederken, Burak Yılmaz kaydett..devamı
Diyadin'in görevine son verildi
Spor Toto Süper Lig takımlarından Kasımpaşa, teknik direktör Metin Diyadin ile yollarını ayırdı. Kulübün internet sitesinde Başkan Vekili Hasan Hilmi Öksüz imzasıyla yapılan açıklamada, ''Görülen lüzum üzerine teknik direktör..devamı
Diyadin'in görevine son verildi
Spor Toto Süper Lig takımlarından Kasımpaşa, teknik direktör Metin Diyadin ile yollarını ayırdı. Kulübün internet sitesinde Başkan Vekili Hasan Hilmi Öksüz imzasıyla yapılan açıklamada, ''Görülen lüzum üzerine teknik direktör..devamı
Barcelona maçı Çakır'ın
FIFA kokartlı hakemimiz Cüneyt Çakır, UEFA Şampiyonlar Ligi G Grubu'nda oynanacak Benfica-Barcelona maçında düdük çalacak. Çakır'ın yardımcılıklarını Bahattin Duran ve Tarık Ongun yapacak.Elit kategoride yer alan FIFA kokartlı Tür..devamı
Barcelona maçı Çakır'ın
FIFA kokartlı hakemimiz Cüneyt Çakır, UEFA Şampiyonlar Ligi G Grubu'nda oynanacak Benfica-Barcelona maçında düdük çalacak. Çakır'ın yardımcılıklarını Bahattin Duran ve Tarık Ongun yapacak.Elit kategoride yer alan FIFA kokartlı Tür..devamı

GuzGuLu.Com son yıllarda yaptığı büyük sıçrayışlarla magazin, Chat ve Sohbet dünyasının gözdesi haline gelmeyi başarmıştır.
Mynet gibi Türkiye’nin en çok ziyaret edilen siteleri arasına giren Guzgulu.Com, aynı zamanda keyifle okuyacağınız en güncel haber hizmetini ve samimi arkadaşlıklar kurabileceğiniz sohbet hizmetini de size sunmaktadır. SeVDaMYeRi.CoM daha iyi hizmet için devamlı altyapısını geliştirmektedir.Web Sitemizdeki Tüm Materyaller ve Haberler, Gazeteler'den ve Diğer Sitelerden AlıntıYaparak Toplanmıştır. BARIS iletisim Admin@Sevdamyeri.Com .